HomeHome  GalleryGallery  FAQFAQ  SearchSearch  RegisterRegister  Log in  
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» White knee spiderling!
Tue 26 Mar 2013, 12:46 am by sammie123

» temperment of a white knee, your opinion?
Tue 26 Mar 2013, 12:42 am by sammie123

» New here. Have a question about a bird eater.
Mon 05 Nov 2012, 12:54 pm by chrystal

» new here at tarantulas.net
Fri 17 Feb 2012, 12:53 am by Sandman

» new to site
Fri 17 Feb 2012, 12:50 am by Sandman

» So, the forums a fail?...
Fri 17 Feb 2012, 12:47 am by Sandman

» We are newcomers to the forum!
Fri 17 Feb 2012, 12:39 am by Sandman

» *** Ken The Bug Guy *** Updated list of tarantulas and more!
Sat 10 Dec 2011, 6:43 am by KenTheBugGuy

» National Housing Bank and developments in Kochi
Fri 17 Jun 2011, 7:20 pm by Reuben

» FS: Tarantulas 10 lot Deal!!
Mon 09 Aug 2010, 5:31 am by ddaake

May 2018
SunMonTueWedThuFriSat
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  
CalendarCalendar

Share | 
 

 New birthday T :D

Go down 
AuthorMessage
vitaminmandi
Grammar Nazi
Grammar Nazi
avatar

Posts : 199
Join date : 2009-06-22
Age : 25
Location : Florida

PostSubject: New birthday T :D   Sat 11 Jul 2009, 12:26 am

My best friend bought me a birthday Rosie



and my boyfriend bought me a birthday Avic

Back to top Go down
http://myspace.com/loveyou_missyou
Akasha
Third Instar
Third Instar
avatar

Posts : 351
Join date : 2009-07-01
Age : 108
Location : Manchester UK

PostSubject: Re: New birthday T :D   Sat 11 Jul 2009, 12:58 am

Happy Birthday, nice pressies x
Back to top Go down
vitaminmandi
Grammar Nazi
Grammar Nazi
avatar

Posts : 199
Join date : 2009-06-22
Age : 25
Location : Florida

PostSubject: Re: New birthday T :D   Sat 11 Jul 2009, 1:45 am

Thanks Very Happy!
Back to top Go down
http://myspace.com/loveyou_missyou
revoltkid
Third Instar
Third Instar
avatar

Posts : 423
Join date : 2009-06-22
Age : 25
Location : ohio

PostSubject: Re: New birthday T :D   Sat 11 Jul 2009, 1:57 am

HAPPY B DAY!
Back to top Go down
Bird Man
Third Instar
Third Instar
avatar

Posts : 785
Join date : 2009-06-22
Age : 31
Location : New York

PostSubject: Re: New birthday T :D   Sat 11 Jul 2009, 1:59 am

Happy birthday, I need to get some people buying me b-day T's. too bad I have to wait till March though.

_________________
My Picture Thread
MY REVIEWS More Reviews
T Notes Blog Updated 7/7/09

YOUTUBE<--subscribe!
Back to top Go down
http://www.tarantulanotes.blogspot.com
vitaminmandi
Grammar Nazi
Grammar Nazi
avatar

Posts : 199
Join date : 2009-06-22
Age : 25
Location : Florida

PostSubject: Re: New birthday T :D   Sat 11 Jul 2009, 2:32 am

Haha thanks guys:))

My birthday is Monday:P

So who else is gunna send me birthday T's?!

hahah
Back to top Go down
http://myspace.com/loveyou_missyou
Franklin
Grammar Nazi's Checker 2
Grammar Nazi's Checker 2
avatar

Posts : 271
Join date : 2009-06-22
Age : 27
Location : SLC, UT

PostSubject: Re: New birthday T :D   Sat 11 Jul 2009, 3:05 am

Ha, mine is in September :p
someone has to send me something!!
Back to top Go down
http://www.facebook.com/FranklinLOLOL
revoltkid
Third Instar
Third Instar
avatar

Posts : 423
Join date : 2009-06-22
Age : 25
Location : ohio

PostSubject: Re: New birthday T :D   Sat 11 Jul 2009, 3:07 am

i have a birthday every month.......wheres my freaking presents?
Back to top Go down
vitaminmandi
Grammar Nazi
Grammar Nazi
avatar

Posts : 199
Join date : 2009-06-22
Age : 25
Location : Florida

PostSubject: Re: New birthday T :D   Sat 11 Jul 2009, 3:57 am

Hahaha. Well if I get into breeding I'll send all of you T's for your bithday:)

btw Revolt where are my rosies?! :O
haha
Back to top Go down
http://myspace.com/loveyou_missyou
Akasha
Third Instar
Third Instar
avatar

Posts : 351
Join date : 2009-07-01
Age : 108
Location : Manchester UK

PostSubject: Re: New birthday T :D   Sat 11 Jul 2009, 6:36 am

hey.... mine is next Franklin, I want everything and a bit more!! Laughing
Back to top Go down
Bird Man
Third Instar
Third Instar
avatar

Posts : 785
Join date : 2009-06-22
Age : 31
Location : New York

PostSubject: Re: New birthday T :D   Sat 11 Jul 2009, 6:53 am

vitaminmandi wrote:
Hahaha. Well if I get into breeding I'll send all of you T's for your bithday:)

btw Revolt where are my rosies?! :O
haha



LOL, well she molted, so she'll have to be bred again, and given roseas, if he breeds her now, MAYBE he'll have a sac for next years lol.

_________________
My Picture Thread
MY REVIEWS More Reviews
T Notes Blog Updated 7/7/09

YOUTUBE<--subscribe!
Back to top Go down
http://www.tarantulanotes.blogspot.com
Akasha
Third Instar
Third Instar
avatar

Posts : 351
Join date : 2009-07-01
Age : 108
Location : Manchester UK

PostSubject: Re: New birthday T :D   Sat 11 Jul 2009, 7:00 am

well going on my Rosie.... gravid for 9 months now

perhaps get your rosies for next birthday Vitiminmandi Smile
Back to top Go down
vitaminmandi
Grammar Nazi
Grammar Nazi
avatar

Posts : 199
Join date : 2009-06-22
Age : 25
Location : Florida

PostSubject: Re: New birthday T :D   Sat 11 Jul 2009, 9:10 am

lmao Razz my rosie is SOO sweet
I took another picture, I couldn't help it.


I named her The Fuzz
and it works really well because when I put on music she patrols around her enclosure and climbs up the side closest to my speakers
I think she's a girl but i'm not sure and I can't get a good shot >.< haha
Back to top Go down
http://myspace.com/loveyou_missyou
Akasha
Third Instar
Third Instar
avatar

Posts : 351
Join date : 2009-07-01
Age : 108
Location : Manchester UK

PostSubject: Re: New birthday T :D   Sat 11 Jul 2009, 9:47 pm

she really is a cutie isnt she Smile
Back to top Go down
vitaminmandi
Grammar Nazi
Grammar Nazi
avatar

Posts : 199
Join date : 2009-06-22
Age : 25
Location : Florida

PostSubject: Re: New birthday T :D   Sun 12 Jul 2009, 12:34 am

yeah she is, even my boyfriend [who was scared of spiders before my addiction, and actually bought my first spider] was looking for excuses to go in her cage.
"let me bury her water dish so she doesn't have to climb"
"let me move her coconut house"
"i wanna see her walk"

and now shes sitting in her coconut house, with 2 legs stickin out hahah Very Happy
Back to top Go down
http://myspace.com/loveyou_missyou
Akasha
Third Instar
Third Instar
avatar

Posts : 351
Join date : 2009-07-01
Age : 108
Location : Manchester UK

PostSubject: Re: New birthday T :D   Sun 12 Jul 2009, 6:12 am

he will soon have his very own collection.....
Back to top Go down
vitaminmandi
Grammar Nazi
Grammar Nazi
avatar

Posts : 199
Join date : 2009-06-22
Age : 25
Location : Florida

PostSubject: Re: New birthday T :D   Sun 12 Jul 2009, 10:27 am

Yeah he will.
When we move in together, I'm going to have a reptile room for all my animals.
There will be soo many spiders:D

The Fuzz is so awesome.
haha:)
Back to top Go down
http://myspace.com/loveyou_missyou
Sponsored content




PostSubject: Re: New birthday T :D   

Back to top Go down
 
New birthday T :D
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
 :: Tarantula :: Tarantulas-
Jump to: